18.06.2021 o 8.30 - звіт директора КЗ "Костогризівська ЗОШ І-ІІІ ступенів" Олешківської міської ради

До уваги громади жителів села Костогризове та Поди!

Відповідно до листа командира військової частини А2407 від 31 січня 2022 року № 99 щодо проведення навчань на загальновійськовому полігоні в/ч А2407 повідомляємо наступне.

 

Протягом 2022 року на військовому полігоні постійно будуть проводитися навчання із бойовим застосуванням всіх видів зброї Збройних Сил України. Просимо про неухильне дотримання заходів безпеки, категоричну заборону появи людей на території полігону, випасу худоби та виконання будь-яких дій на відповідній території.

Система забезпечення якості освіти:

інформаційний ресурс: qualityeduction.org.ua

https://www.youtube.com/watch?v=LejOVIZuyog

Дякуємо за увагу!

В Україні запровадили відповідальність за порушення умов карантину та інфікування інших людей коронавірусом

В Україні встановили відповідальність за порушення санітарних норм під час поширення коронавірусної інфекції.

Відповідні норми прописані у законопроєкті про запобігання поширення коронавірусу, який 17 березня ухвалила Верховна Рада

Так, для людей, які можуть бути інфіковані коронавірусом, передбачена адміністративна відповідальність за самовільне залишення місця обсервації (карантину). За це передбачено штраф від 17 тисяч до 34 тисяч гривень, а для посадових осіб — від 34 тисяч до 170 тисяч гривень.

 

Якщо такі дії (порушення умов обсервації) призвели до зараження інших людей, то законопроєкт передбачає кримінальну відповідальність у вигляді штрафу від 1000 до 3000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17-51 тисячі гривень) або тюремне обмеження волі чи ув’язнення до 3 років. Якщо ці дії привели до загибелі людей, то покарання буде від 5 до 8 років ув’язнення.

 

 

Водночас Верховна Рада ухвалила закон, яким забороняється притягнення до адміністративної відповідальності іноземців та осіб без громадянства, які не змогли виїхати за межі України.

ШАНОВНІ БАТЬКИ, МЕЦЕНАТИ, СПОНСОРИ!

Якщо у вас є  бажання допомогти школі у вигляді благодійних внесків, то це ви можете здійснити перерахувавши кошти на спеціальний рахунок за такими реквізитами: призначення: доходи  від благодійних грантів та дарунків, р/р 31554328182253, код ЄДРПОУ 38230941 Банк ГУДКСУ у Херсонській області, код банку МФО 852010. Дякуємо вам за допомогу та співпрацю!

Download
порадник_для_батьків.pdf
Adobe Acrobat Document 581.3 KB

Інформаційна довідка для проведення роз’яснювальної роботи щодо запобіганню поширенню коронавірусу

  • Відповідальне ставлення працівників та роботодавців до власного здоров'я та здоров'я оточуючих!
  • Основна теза: Захворів – сиди вдома. Не варто ризикувати власним здоров’ям та здоров’ям інших. 
  • У разі погіршення стану – потрібно звернутись до свого сімейного лікаря
  • Керівнику потрібно забезпечити недопущення перебування на робочому місці працівників з симптомами гострого респіраторного захворювання, підвищеної температури тіла та  особливо осіб, що повернулись з відпустки або з відрядження з країн, в яких були зареєстровані випадки COVID-19.

Діагностика. Як визначити на початкових стадіях коронавірус?

  • На початковій стадії коронавірус має такі ж симптоми, що і інші гострі вірусні захворювання. Визначити можуть тільки спеціальні тести. 
  • Найпоширенішими симптомами є головний біль, кашель, лихоманка та утруднення дихання, в деяких випадках - діарея або кон'юнктивіт. 
  • Новий штам коронавірусу може викликати тяжку форму пневмонії. В цьому його небезпека. 
  • Важливо! Вчасне діагностування. Так як за симптоматикою коронавірус нічим не відрізняється від інших вірусних хвороб, то важливо відразу звернутись до лікаря. Якщо ви протягом останні 14 днів повернулись із країни, в якій зафіксовані випадки коронавірусу або ж спілкувались із людиною, яка контактувала із тим, хто прибув до України з країн де зафіксовані випадки коронавірусу – відразу попередьте про це свого сімейного лікаря. Надалі - лікар має алгоритм дій, що робити.

Хто є групою ризику?

  • Перебіг хвороби залежить від імунітету людини. Вразливою групою є люди похилого віку та люди із хронічними хворобами і слабким імунітетом, вони більш схильні до розвитку важких захворювань. Також після фіксації випадків коронавірусу вразливою групою є медичні працівники. 
  • Контактна особа при випадку COVID-19 – особа, яка наразі не має симптомів, але яка контактувала, або ймовірно контактувала із особою, хворою на COVID-19. Особи, які мали прямий фізичний контакт з хворим на COVID-19 (наприклад, через рукостискання)
  • Особи, що мали незахищений прямий контакт із інфекційними виділеннями (наприклад через кашель, торкання використаних паперових хустинок голими руками тощо)
  • Особи, які контактували особисто з хворими на COVID-19 на відстані до 2 метрів та більше 15 хвилин
  • Особи, які перебували у закритому середовищі (наприклад, аудиторія, кімната для переговорів, зал очікування лікарні тощо) з хворими на COVID-19 на відстані до 2 метрів та більше 15 хвилин
  • Пасажири літака, які сиділи на відстані двох місць (у будь-якому напрямку) від хворого на COVID-19, супутники або особи, які надають догляд та члени екіпажу, що обслуговують в тій частині літака, де розміщений індексний випадок[4] (якщо тяжкість симптомів або пересування хворого вказують на більш велику експозицію, контактними можуть вважатися всі пасажири секції або всі пасажири. 

Як можна заразитися, Як передається вірус?

  • Наразі відомо, що новий коронавірус передається краплинним та контактним шляхами.
  • Вірус не циркулює у повітрі. Він не здатний переміщатись на далекі відстані. Він є тільки в крапельках, які людина видихає під час кашлю чи чханню. Відстань – це гарантія безпеки. Це фактор переривання епідемічного ланцюга. Тому, заразитись неможливо навіть від інфікованої людини, якщо ви не знаходитесь безпосередньо поруч із інфікованим (нагадуємо, це максимум – 1,5-2 м). 
  • На поверхнях вірус може жити близько 3 годин. Тому важливо дезінфікувати поверхні, ручки дверей і т.д. 
  • Переважає контактний шлях, коли вірус потрапляє на слизові оболонки носа, очей через руки або інші предмети (хустинку, рукавиці) після торкання до об’єктів (тварин, м’яса, риби, дверних ручок, поручнів), що забруднені виділеннями із дихальним шляхів хворого чи інфікованого.
  • Краплинним шляхом вірус передається від людини до людини під час кашлю або чхання у тісному контакті, коли утворюються краплі діаметром понад 5 мкм. Коронавіруси не здатні зберігати інфектогенність (заразність) під час передавання на далекі відстані. Тому тісним контактом вважають відстань менше 1 м.

Як довго вірус живе на поверхнях?

  • За попередньою інформацією вірус може виживати на поверхнях лише протягом 3 годин. Прості дезінфікуючі засоби можуть вбити вірус, унеможливлюючи зараження людей.

Рекомендації як убезпечити себе від зараження: 

1.     Ретельно і часто мийте руки з милом чи обробляйте їх антисептиком. 
Миття рук з милом:

  • тривалість процедури — 20–40 с;
  • вода має бути теплою (комфортної температури), а не холодною чи гарячою;
  • обов’язкова процедура, якщо руки видимо забруднені, після приходу з вулиці, перед прийомом їжі, після відвідування туалету, якщо відсутній антисептик для рук;

Обробка рук спиртовмісним антисептиком:

  • спиртовмісний антисептик для рук — розчин із вмістом спирту 60–80% або із 2% хлоргексидину (інші засоби, що реалізують як «антисептик для рук», наприклад настій ромашки або розчини із 40% вмістом спирту, не є такими);
  • антисептик має покривати всю поверхню шкіри рук (в середньому на одну обробку слід використовувати 3 мл розчину, а це 24–27 «пшиків» кишеньковим диспенсером, тому рекомендовано його просто наливати в долоню);
  • тривалість обробки — близько 30 с;
  • особливу увагу приділіть нігтям (там накопичується найбільше бруду);
  • обов’язкова процедура в разі будь-яких контактів із (потенційно) забрудненими об’єктами;
  • у разі частого користування антисептиком застосовуйте крем для рук, щоб уникнути підсушування та утворення тріщин шкіри;
  • контролюйте доступ маленьких дітей до антисептика (він містить спирт і токсичний для прийому всередину).

1.     Уникайте скупчення людей.

2.     Якщо ви захворіли, залишайтеся вдома і зверніться до лікаря.

3.     Використовуйте захисну маску:

o    обов’язково — якщо захворіли і маєте респіраторні симптоми (кашель, нежить);

o    якщо перебуваєте у місцях великого скупчення людей — з метою додаткового захисту.

Використовуйте маску правильно:

  • вона має покривати ніс і рот;
  • вона має щільно прилягати, без відступів по краях;
  • заміняйте маску, щойно вона стала вологою;
  • не чіпайте зовнішню частину маски руками, а якщо доторкнулися, помийте руки з милом чи обробіть спиртовмісним антисептиком;
  • заміняйте маску щочотири години;
  • не використовуйте маску повторно.

Плюс одна корисна порада, аби зменшити свої ризики захворіти  — дбати про гігієну телефона.

CDC рекомендує очищувати поверхні, до яких ми часто торкаємося (“high-touch” surfaces), а телефон — це саме така поверхня. http://bit.ly/2Q16gZd За даними дослідження Dscout, в середньому люди торкаються телефону понад 2600 разів на день. Для більш активних користувачів ця кількість сягає більш ніж 5 тисяч разів. http://bit.ly/2VXhT7h.

Загалом наші телефони дуже брудні. Тут писали про це докладно: http://bit.ly/2Iz1gqE Якщо коротко — на них залишаються не лише сліди від пальців, волога, жир і піт від скронь, вух і волосся, залишки їжі та бруду, а й можуть виживати небезпечні патогени — патогенні штами кишкової палички, антибіотикорезистентні стафілококи чи стрептококи та інші. Вони можуть виступати збудниками кишкових та шкірних інфекцій, підвищити ризики гострого кишкового отруєння або викликати грип.

Стосовно ризику підхопити коронавірус COVID-19, то він також теоретично є. Поки ще точно невідомо, як довго вірус SARS-CoV-2, який викликає хворобу, виживає на поверхнях. Але, схоже, що він поводиться, як і інші коронавіруси.

Вони можуть зберігатися на поверхнях від кількох годин або до кількох днів. Тривалість залежить від різних умов — типу поверхні, температури, вологості навколишнього середовища. Наприклад, вірус, що викликав спалах SARS-CoV у 2002-2003 роках витримував три доби на пористих поверхнях, як-от картон чи тканина, стільки ж на металевій поверхні, і близько 60-96 годин на пластику і склі. http://bit.ly/2O42Rrwhttp://bit.ly/38C7n8j 

Вірус, що викликав спалах MERS-CoV у 2012 році, може витримати в середньому 48 годин за температури 20 градусів Цельсія на різних поверхнях. http://bit.ly/335Jipi

То як дбати про гігієну телефона:

▪ Коли користуєтеся ним у громадському транспорті, пам’ятайте, що тут потенційно є багато збудників хвороб. Тому є сенс користуватися телефоном менше, зокрема, не чіпати поручні та інші поверхні, а потім брати телефон до рук. Якщо руки не помити, а потім торкнутися очей, носа чи рота, таким шляхом патогени можуть потрапити у ваш організм.

▪ Для очищення поверхні рекомендують використовувати тканину з мікрофібри, теплу воду і мило. Виробники телефонів рекомендують змочити тканину у воді з милом та акуратно (щоби рідина не потрапила в отвори) протерти всі поверхні, попередньо вимкнувши телефон.

▪ Також можна використовувати спиртовмісні дезінфектанти. До прикладу, спиртовмісний дезінфікуючий засіб, спрей чи серветки на основі ізопропілового спирту. Але є ризик, що вони можуть пошкодити екран телефону.

▪ Для очищення можна приготувати розчин з 60% води та 40% спирту. Так само як і з водою і милом, потрібно змочити тканину з мікрофібри у цьому розчині і протерти поверхні. Опісля цього витерти сухою тканиною.

▪ Ще один спосіб — спеціальні ультрафіолетові бокси. Такий пристрій виглядає як коробка чи кейс, у який поміщають телефон на певний час, де з допомогою ультрафіолетових ламп відбувається очищення. Такі бокси визнані найбільш ефективним способом для знищення патогенів. Утім, він найбільш дорогий. http://bit.ly/38A6wVE

В будь-якому разі очищення телефона буде малоефективним, якщо не дбати про власну гігієну рук!

→ Докладна інстурція як мити руки: http://bit.ly/2I6xnOd

→ Як правильно використовувати спиртовмісний антисептик: http://bit.ly/2VDdSVg

Будьте пильні та уважні, не нехтуйте власним здоров’ям!

Сектор охорони праці та цивільного захисту 

 

 

Домашнє завдання на час карантину

1 клас

Для додаткового опрацювання:

Буквар-ст.82-93

Письмо-зошит для списування, списувати до 11 сторінки включно.

Математика-ст.102-110

Англ.мова-повторити слова з теми "Їжа"

2 клас

Математика- у зошиті з друкованою основою ст.16-23;

Читання- ст.121-127;

Україна мова- ст.81-89;

Я досліджую світ- ст.101-108;

Англ.мова- ст.66 повторити, карточки з літерами (повторювати).

3 клас

Українська мова І група:

Опрацювати: ст.127, впр.305-306; ст.128, впр.309-310; ст.130, впр.312-313; ст.131, 

впр.315-316; ст.132, впр.318-319; ст.133, впр.321-322; ст.137, впр.328-330.

Д/з: впр.307, 311, 314, 317, 320, 324, 331.

Українська мова ІІ група:

Ст.144. 147 - правило; впр.350, 355, 364, 359(4 завдання).

Англ.мова: вивчити слова у зошиті, підручник ст.100-101.

Математика: 

Опрацювати: впр. 876-882, 885-891, 894-901, 904-911, 914-921, 923-930,933-940, 

943-949, 952-960.

Д/з: 883-884, 892-893, 902-903, 912-913, 922, 931-932, 941-942, 950-951, 961-962.

Літературне читання: тема розділу "Світ прози" - опрацювати.

Природознавство: опрацювати ст. 122-136.

4 клас

Математика: 

ст.68-70 №1.2,3(усно); 4,7.8, 10, 11(письмово);

ст.71-74 №1, 2, 3, 4. 5(усно); №9, 10(письмово);

ст.75-77 №1, 2, 3(усно); №5,6, 7, 8, 9, 10(письмово)

ст.78-79 №1, 2, 3, 5, 6, 7, 8(письмово);

ст.80-82 №1, 2, 3(усно); №4, 5, 6, 6, 7, 8(письмово);

ст.83-84 №1(усно); №2,3,4,5(письмово);

ст.85-86 №1, 2(усно); №3, 4, 5, 6(письмово);

ст.87-89 №1, 2(усно); №3, 6, 7, 8, 9(письмово).

Українська мова:

Ст.144-156. Впр.327, 330, 331, 333, 334, 336, 338, 339, 341(усно), 342, 343, 346(усно), 

348, 350, 352, 353(усно), 354, 355, 356.

Літературне читання: ст.123-140.

Природознавство: 143-154.

Я у світі: ст.107-112.

Основи здоров'я: ст.106-113.

Домашнє завдання для 5 класу

Українська мова: пар.38,39,40-вивчити правила; впр.453, 461, 470.

Українська література: вірші на пам'ять: Т.Г.Шевченко

«Садок вишневий коло хати», «За сонцем хмаронька пливе»;

П.Тиччина «Гаї шумлять».

Зарубіжна література: Л.Керролл «Аліса в Країні Див» - читати.

Історія: пар.27-28 на аркуші А-4 створити родинне дерево.

Математика: пар.41 № 1439-1449.

Англ. мова: впр.1 ст.171(п), впр.2 ст.172(у), впр.3,4 ст.173(п).

Випсати слова у словник ст.173.

Природознавство: пар.36-39. Виконати завдання у друкованому

зошиті ст.70-77.

 

Домашнє завдання для 6 класу

Зарубіжна література: Маццо Басьо вивчити хоку(вірші).

Р.Бернс «Моє серце в верховині» (напамять).

Укр.мова: пар.37-39 впр.431, 456. Вивчити правила.

Укр.літ.: Я.Стельмах «Митькозавр і Юрків…»- читати;

Леся Воронила «Таємне товариство боягузів» - читати.

Історія: пар.48-51 – конспект, ст.189 завд.№2 – проект.

Географія: пар.48-51 – дати письмово відповідь на запитання.

Біологія: пар.43 ст.193 – опрацювати таблицю.

Пар. 44,45 – конспект, пар.46,47 –завдання після параграфу.

Математика: пар.4 п.40 № 1119, 1122, 1124, 1126;

Пар.4 п.41 № 1139, 1141, 1145, 1149, 1153; пар.4 п.42 № 1169, 1171.

Англ.мова: ст.150 № 5, ст.153 № 7, ст.155 № 6.

 

Домашнє завдання для 7 класу

Укр.мова: пар.31-34 по сторінку, впр.389, 419.

Укр.літ.: Марина Павленко «Русалонька із 7.В».

Любов Пономаренко «Гер переможний» - прочитати.

Біологія: пар.43-45, виконати практичну роботу №6 ст.187 в

робочий зошит. Пар.46.47.

Хімія: пар.23-25 повторити пар.13, 15, 16, 21, 22.

Історія України: пар.17-18 – конспект.

Всесвітня історія: підготувати повідомлення на тему:

І варіант – Середньовічні замки, ІІ варіант – Середньовічні собори.

Географія: пар.45-49, скласти характеристику трьом річкам.

Таблицю «Характеристика природних зон».

Зарубіжна література: Конан Дойл «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»;

О.Генрі «Дари волхвів».

Фізика: пар.25-26 – опрацювати і дати відповіді на запитання(усно).

Алгебра: пар.1 п.2 № 42, 46; пар.4 п.25 № 954, 958, 962, 980, 984, 987;

Пар.4 п.26 № 1011, 1013.

Геометрія: пар.3 п.17 № 430, 435, 359, 381, 385; пар.3 п.18 № 463, 467.

На ст.144 виконати домашню контрольну роботу.

Англ.мова: ст.148, 150, 152 – читати; ст.149 № 2 – письмово.

Повторити зворотні займенники ст. 146.

 

Домашнє завдання для 8 класу

Історія України: пар.31,32 – конспект.

Всесвітня історія: пар.19,20. Повідомлення реформи Петра І.

Зарубіжна література: Мольєр. Зробити конспект. Читати міщанин

Шляхтич, Джон Донн «Сонет, що мучить мене2.

Географія: пар.48-51. Виписати терміни, зробити конспект.

Укр.мова: пар.34-37. Впр. 403-417.

Укр.літ.: Ніна Вічуя «Шпага Славка Шептало».

 

Алгебра:пар.20 № 778, 779, 785, 787, 794; пар. 21 № 813, 815,

821, 823, 841, 846.

Геометрія: пар.4 п.19 № 643, 645, 650, 653; пар.4 п.20 № 670, 673, 677, 679.

Біологія: пар.44-48. Тестова перевірка знань ст.170-171.

Хімія:пар.29 схема 7, ст157 № 224-226, 227; пар.27, повторити схему 6

Ст. 145, ст.152 № 218; пар.30 схема № 238,242.

Англ.мова: ст.181-200. Слова в рамочках(чорних). Впр.4 ст.187

Впр.3(а,в) ст.195.

Фізика: повторити 2 наступних параграфа.

 

Домашнє завдання для 9 класу

Укр.мова: пар.29,30,31 впр.339 ст.196 – прочитати, впр.347 – виписати тезами.

Укр.літ.: Т.Г.Шевченко – прочитати всі твори, які вивчаються у підручнику

Ст. 192-250.

Історія України: скласти порівняльну характеристику – розвиток

Російської та Австро-Угорської імперії.

Всесвітня історія: пар.25 – конспект.

Право: конспект – кримінальна відповідальність.

Англ.мова: ех.2 р.182(а,в,с); ех.3 р.184 – читати; ех.1 р.181, 189; ех.3(с).

Алгебра: пар.20 № 822, 826, 829, 824. Ст.188-189 – виконати два види

роботи повністю.

Геометрія: ст.164 – домашня контрольна робота; 18-19 № 890, 896, 918, 920.

Біологія: пар.41-43, перевірка знань; ст.172-173 (письмово), пар.44-46.

Хімія: пар.28 №212, пар.29 № 218, пар.30 № 225, пар.31 № 228,230.

Географія: пар.36-39, підготовка до ДПА. Контрольна робота № 1,вар.-1.

Зарубіжна література: Генрік Ібсен(конспект); «Ляльковий дім» (читати);

Бернард Шоу (конспект); «Пігмаліон» (читати).

Фізика: опрацювати ( конспект) наступні два параграфа.

Домашнє завдання для 10 класу

Географія: пар.35-38 (конспект). Америка.

Зарубіжна література: Ш.Бодлер збірка «Квіти зла»; Поль Верлен

«Поетичне мистецтво Осіння пісня»; Артюр Рембо «Голосівки»,

«Моя циганерія» - прочитати та аналізувати.

Фізика: опрацювати та конспектувати наступні два параграфа.

Історія України: переглянути фільм  «Срібна земля». Заповнити таблицю

Розвиток культури західноукраїнських земель у 1920-1933 р.р.

Всесвітня історія: пар.20 – конспекти.

Громадянська: пар.40-42 (конспект).

Англ.мова: ст.179 слова до словника.

Алгебра: пар.21 № 21.14; 21.16; 21.18; пар.22 № 22.10; 22.12; 22.14;

20.49; 20.56; 20.58.

Геометрія: пар.12, 13 № 12.23; 12.21; 13.18; 13.24; 13.40; 13.42; 13.44; 13.46.

Хімія: пар.26 № 410, 413; пар.27 № 425, 428; пар.28 № 439.

Біологія: пар.43-45.

Укр.мова: пар.36-38 впр.315, 321; пар.39-40 впр.336, 344.

Укр.літ.: Леся Українка. Творчість. Драма «Лісова пісня» (аналіз).

В робочому зошиті написати твір-роздум на тему: «Невмирущість духовної краси за драмою-феєрією Лесі українки «Лісова пісня».

 

Домашнє завдання для 11 класу

Укр.мова: пар.40-43 впр.314, 321. Контрольне есе на тему:

« Настільки людині варто дослухатися до думки оточення про неї»?

Укр.літ.: конспекти: Іван Драч, М.Вінгроновський, Г.Тютюнник;

Напамять: 1 вірш на вибір (хто не вчив), «Два кольори» (всім).

Зарубіжна література: твір «Чому оповідання Г.Белля має назву

«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»? Конспекти: Е.М.Хемінгуей.

Читати: «Старий і море».

Історія України: повідомлення «Історія Херсонщини 1991-2010 р.р.»

Підготовка до ЗНО.

Всесвітня історія: завершити конспект розпочатого параграфа.

Англ.мова: впр.3, 4 ст.178; впр.3, 4 ст.181; слова у словник (ст.183)-вивчити.

Географія: пар.28-29 (конспект).

Алгебра: пар.2-7 № 2.10, 2.12, 2.24; № 3.4, 3.10; № 4.17, 4.19, 4.27.

 

Геометрія: пар. 5-7 № 5.11, 5.15, 5.19; 6.14, 6.17, 7.18, 7.23, 7.25.

Домашнє завдання на час карантину (з 06.04.20 по 24.04.20)

1 клас

   Працювати за розкладом щоденника. У друкованих зошитах математика з ст.41 по ст.51 включно, книжка – ст.110-122.

   Укр.мова по посібнику до ст.27 включно (1ст.-читання, а друга-

письмо), тобто опрацьовуємо 1 розворот. Продовжуємо списувати.

   Англ.мова – вивчаємо слова з теми «Шкільні предмети»(ручка, олівець та інше).

 

2 клас

   Математика: у друкованому зошиті ст.25-45; опрацювати таблицю множення і ділення на 2.

   Читання: ст.128-133, вивчити на пам'ять вірші ст.117

«На зеленому горбочку», ст.119 «Тече вода з під явора», повторити вірш «Садок вишневий коло хати» ст.119.

   Укр.мова: ст.90-97, списувати тексти, писати під диктовку.

   Я досліджую світ: ст.109-118.

 

 

4 клас

   Математика: ст.90-91 № 1,2,3,4,5,7,9,10,11 (письмово); №8 (усно)

Ст.92-93 № 1,2,3,5,6,7,8 (письмово), № 4 (усно); ст.94-95 №2,3,4,9,10 (письмово), № 5,6 (усно); ст.96-98 № 1,3,4,5,6,7,8,10 (письмово), № 2 (усно); ст.99-100 № 1,2,3,4,5,6,8,9 (письмово)

Ст. 99 правило; ст.101-103 № 1,3,4,5,6,7 (письмово), № 2 (усно);

Ст.102 правило; ст.104-105 №1,2,3,6,7 (письмово), № 4 (усно);

Ст.104 правило; ст.106-107 № 1,2,4,5,6,7 (письмово).

   Укр.мова: ст.156-167 впр.357, 358, 359, 362, 363, 364, 365, 366, 367,368, 369, 371, 374, 375, 377; ст.166 правило, впр.379, 380. 381.

   Літ.читання: ст.141-152.

   Природознавство: ст.155-168.

   Я у світі: ст.113-118.

   Основи здоров.: ст.114-123.

 

 

5 клас

Математика: пар.42 Відсоток. Знаходження відсотка від числа.

№ 1500; 1502; 1504; 1507; 1508; 1514; 1530; 1534.

Пар.43 Знаходження числа за його відсотком

№ 1550; 1552; 1554; 1555; 1559; 1560; 1562; 1563; 1564; 1565; 1568.

Основи здор.: опрацювати пар.26, 27, 28 – конспекти, пар. 29 –

Ознайомитись та підготувати інформацію.

 

6 клас

Основи здор.: опрацювати пар.29, 30, 31, 32 – конспект.

Підготувати реферат на будь-яку тему з опрацьованих пар-в.

Географія: пар.52-57 завд.7 ст.193; завд.6 ст.196; завд.7 ст.203.

Історія: пар.52-53 конспект. Повідомлення в зошит гуни або готи на території України.

Математика: пар.4 п.40 № 1119; 1122; 1124; 1126

Пар.4 п.41 № 1139;.1141; 1145; 1149; 1153; пар.4 п.42 № 1169; 1171.

Пар.4 п.42 № 1177; 1179; 1183; 1189; 1193; 1201.

Труд.навчання: оформити проект «Великодня писанка».

 

7 клас

Алгебра: пар.1 п.2 №42,46; пар1 п.2№ 954,958, 962, 980, 984, 987; пар.4 п.26 № 1011, 1013, 1015, 1017, 1022; пар.27 № 1037,1039.

Основи здор.: опрацювати пар.23, 24, 25, 26, 27 – конспект.

Створити антирекламу ст.165 пар.25.

Історія України: пар.19-21 конспект. Повідомлення І вар. Розвиток торгівлі на українських землях у 14-15 столітті.

ІІ вар. Магдебурське право.

Всесвітня історія: пар.18-21 конспект, повідомлення про Івана ІІІ.

 

Географія: тема океани. Скласти по кожному океану фізико-географічну характеристику.

Зар.літ.: О.Генрі «Останній листок», Герберт Уеллс «Чарівна крамниця», Рюноске Акутагава «Павутинка», Айзек Азімов «Фах», читати, виконувати завдання в кінці тексту усно та письмово.

Біологія: пар.48-50 після пар.50 завдання письмово в зошит.

Англ.мова: ст.153 письмово, ст156 читати та перекладати, ст158 читати, ст.161 № 4 письмово, ст.166 № 4 (1,2,3,4) завдання, ст.168 читати текст, ст.173 № 3, ст.174 читати, ст.177-178 читати.

Фізика: повідомлення «Розвиток судно та повітроплавання», «Насоси», «Дослід Торігеммі». Конспект механічна робота. Потужність. Механічна енергія та її види. Закон «Збереження та перетворення енергії».

Хімія: пар.14 № 98, 101; пар.13 3 90-93; пар.15 № 109; пар.16 №119; пар.17 № 125,126; пар.19 № 140, 141(б).

Геометрія: пар.3 п.17 № 430, 435, 359, 381, 385; пар.3 п.18 № 463, 467; пар.14 п.19,20 № 484, 492, 516, 522.

Труд.навчання: «Штучні квіти».

 

8 клас

Алгебра: пар.20 № 778, 779, 785, 787, 794; пар.21 № 813, 815, 821, 841, 846; пар.23 № 865, 871; пар.24 № 898, 903.

Геометрія: пар.4 п.19 № 643, 645, 650, 653; пар.4 п.20 № 670, 673, 677, 679; пар.4 п.21 № 793, 710, 715; пар.4 п.22 № 931, 941.

Хімія: повторити пар.23-32 і опрацювати за текстом підручника та відповідними схемами в кінці параграфа. Чітко знати:

1.    Визначення оксиди, основи,  кислоти, солі.

2.    Запис формул, фізичні властивості.

3.    Хімічні властивості за схемами (що з чим і як взаємодіє).

4.    Ряд активності металів, валентність кислотних залишків.

5.    Типи хім. реакції: заміщення, обміну, розкладу, сполучення

 

Що характерно для амфотерних оксидів і гідрооксидів?

Письмово: ст.126 № 170,171 пар.23; пар.24 ст.129 №180,183; пар.25 №187,190; пар.26 №199,200, солі; пар.27 схема 6 № 212; пар.28 № 220; пар.29 схема 7 № 227; пар.30 схема 8 № 236, 238; пар.31 схема 9 № 246; пар.32 солі, схема 10 № 256.

Біологія: тема І Вища нервова діяльність пар.43-48 ст.170-171 тести письмово (на оцінювання). Мани короткі міні конспекти. Вміти відповідати на питання після кожного параграфа.

Тема ІІ. Регуляція функцій організму. Ендокринна система. Пар.49-54 ст.188-189 читати, записати міні конспект в зошиті, вміти відповідати на запитання після кожного параграфа. Перевірка знань (письмово): підручник ст.188-189. Заповнити в зошиті і опрацювати табл. на ст.175, 177. Знати: назву гормону, місце його синтезу, функції; що таке гормони, ендокринна система, гомеостаз; гіпо- і гіперфункція ендокринної системи, їх наслідки ст.178-179; стрес, його стадії, значення, наслідки; імунна система, імунітет, алергія. Перевірка знань підручник ст.188-189 (письмово).

Історія України: пар.33 заповнити таблицю: Галузь Досягнення. Повідомлення в зошит Григорій Сковорода, Києво-Могилянська академія.

Всесвітня історія: пар.22-24 конспект. Повідомлення Єлизавета І, Катерина ІІ.

Фізика: «Паралельне з`єднання провідників», «Мішане з`єднання провідників», «Робота і потужність ел. струму», «Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца». Повідомлення «Електричний струм у металах».

Географія: пар.52-57 вивчити терміни ст.278 таблиця, ст.280 схема.

Основи здоров`я: опрацювати пар.19-22 конспекти. Створити проекти на тему «Проблема чистої води».

 

9 клас

Алгебра: пар.20 №822, 826, 829, 824 ст.188-189, пар.21 № 905, 915; пар.22 № 931, 941.

Геометрія: ст.164 д.к.р. пар.18, 19 № 890, 896, 918, 920; пар.20 № 933, 942; пар.21 № 950. 956.

Хімія: повторити пар.27-30. Вивчити, законспектувати, можливо у вигляді схеми, таблиць… Пар.31-34 по темі з «Найважливіші органічні сполуки». Впр.ст.185 3 233, 234, 236; ст.190 № 237, 238, 239; ст.197 № 246. Якщо декілька вправ, то можливий вибір відповідно до власних знань і можливостей.

Біологія: пар.45-46 ст.180-181 – тести письмово; пар.47-52 міні конспект: 1 що таке екосистема, її типи, характеристика; 2 кругообіг речовин, харчові зв’язки; 3 основні екологічні фактори; 4 причини порушення стабільності екосистеми; 5 біосфера, її компоненти; 6 правило екологічної піраміди. Перевірка знань: ст.200-201 №15, 16 письмово; ст.180-181 – тести вже повинні виконати по темі: «Біорізноманіття» (письмово).

Географія: пар.40-43 виписати терміни повідомлення про об’єкт Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні.

Фізика: «Взаємодія тіл. Імпульс, закон збереження імпульсу». «Застосування закону збереження імпульсу та енергії».  Повідомлення: «Реактивний рух. Досягнення космонавтики».

Основи здоров’я: опрацювати пар.22, 23, 24, 25, 26 – конспект, створити проект на тему: «Цінність родини».

10 клас

Алгебра: № 20.49, 20.56, 20.58; пар.21 № 21.14, 21.16, 21.18; пар.22 № 10, 12, 14; пар.23 6, 10, 12, 14.

Геометрія: пар.12 № 23, 21; пар.13 № 18, 24, 40; 3 13.42, 13.44, 13.46; пар.14 № 8, 12, 21, 29.

 

Хімія: нітрогеновмісні органічні сполуки (аміни, амінокислоти, білки). Тема4. Пар.27 ст.165 №425, 426; пар.28 фізичні(табл.13) і хімічні властивості амінів № 437, 439; пар.29 аміни № 459, 461 (достатній і високий рівень); пар.30 амінокислота № 473; пар.31 білки, кольорові (якісні реакції) № 496, 497; тема 5 пар.32, 33.

Фізика: «Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії», «Робота в термодинаміці», «Перший закон термодинаміки», «Принцип дії теплових двигунів», «Абетка електростатики», «Електричне поле». Повідомлення: Аномальні властивості води», «Жива» і «Мертва» вода.

Географія: пар.38-42 скласти економіко-географічну характеристику США, Канади, Бразилії.

Біологія: тема «Репродукція і розвиток» пар.43-46; схеми на ст.192-193, контроль знань: завдання після кожного пар. Мати конспект по темам: «Форми розмноження організмів. Статевий процес», «Біологічні основи, типи і рівні регенерації», «Трансплонтація тканини та органів», «Онкологія. Онкогенні фактори», «Гаметогенез (овогенез і сперматогенез)», «Запліднення». Практичне завдання: навести приклади розмноження рослин і тварин нашої місцевості (ссавці, птахи) робити малюнки.

 

11 клас

Укр.мова: пар.38-39, 40 впр.314, 315. Практична риторика ст. 172-176 впр.328.

Укр.літ.: Ліна Костенко – конспект, 1 вірш напам’ять (на вибір); читати роман «Маруся Чурай». Контрольний твір-роздум «Чи можна пробачити зраду» (на основі роману).

Заруб.літ.: Ясунарі Кавабата – конспект, читати «Тисяча журавлів». РЗМ (письмово): Тези – конспект: «Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ кінця ХХст. – початку ХХІ ст.»

Англ.мова: впр.4 ст.207; слова в словник; впр.1 ст.208 розглянути правила на ст.210-211; впр.4, 5 ст.212 слова на ст.213, 215; впр.1 ст.219; впр.1 ст.223.

Історія України: конспекти: «Єромайдан», «Революція гідності», «Небесна сотня», «Окупація Криму», «Мінські Угоди», «Надання Томосу», «Соціально-економічне становище України – 2016-2019р.

Всесвітня історія: пар.29-30 – письмово «Проблеми міжнародного тероризму».

Географія: пар.23-31 (поширений план або конспект).

Фізика: ОК «Дослід Резерфорда. Постулати Бора». Види спектрів. Основи спектрального аналізу. Ядерні сили. Радіоактивність. Основний закон. Отримання та застосування радіонуклидів.

Інформатика: розробити презентацію – Проект на тему: «Інформаційна освіта».

Геометрія: пар.8-10 № 8,14; 8,15; 8,18; 8,23; 8,25; 8,31; 8,36; № 9,8; 9,14; 9,19; 9,23; № 10,38;  10,40; 10,44.

Алгебра: «Первісна та інтеграл. Застосування інтеграла».пар.9-10 № 10.4; 10.6; 10.8; № 11.3; 11.4; 11.5; 11.7. Домашня самостійна робота № 2 ст.116; завдання для перевірки знань ст.117.

Біологія: тести ст.176-177; ст.176 № 1-3; ст.177 №1-11.

 

Тема 9 ст.180 пар.42-48 (впр. після кожного параграфу).

До уваги батьків.

При бажанні здійснити оплату за харчування можна через перерахування коштів на спецрахунок. 

1. Доходи від платних послуг:

1.1 Харчування за батьківські кошти ( послуги кухаря/ за продукти/електроенергію/теплопостачання/водопостачання/амортизацію)

р/р UA898201720314241002201082253 код 38230941

Банк ГУДКСУ у Херсонській області

Код банку МФО 820172

Після оплати  потрібно надати ксерокопію квитанції про оплату відповідальному за харчування заступнику директора з ВР Кудрі А.В.